Een thuis om God en elkaar te ontmoeten

Doe met ons mee en bezoek de KOFFIEKERK

KOFFIEKERK // "Samen Gods huiskamer zijn om God en elkaar vanuit liefde te ontmoeten"

Vanuit de missie om Gods huiskamer te zijn wil de KOFFIEKERK een plek creëren waar jij je kan ontspannen, opladen en waar wij elkaar en God kunnen ontmoeten. Soms kan je het gevoel hebben de samenleving steeds individueler en harder wordt en er steeds minder aandacht voor elkaar en in het bijzonder voor kwetsbaarheid is. Wij geloven dat ieder mens kwetsbaar en uniek is en dat iedereen een waardige plek verdiend in Gods huiskamer. In de KOFFIEKERK leren we samen hoe wij nog meer kunnen zijn zoals Jezus. Wij mogen als lichaam van Christus in Woerden een licht zijn waar mensen hoop en troost kunnen vinden.

Wij geloven dat jij gemaakt bent in Gods perfectie en wij willen er voor je zijn.

START HIER

KOFFIEKERK BIJEENKOMSTEN

Studies laten zien dat onze cultuur de bijbel en het Christendom steeds meer in twijfel neemt. In andere woorden, steeds meer mensen vinden het 'ongeloofwaardig'. Tijdens onze bijeenkomsten willen wij jou laten zien dat God echt is en hoe Hij zich voortbeweegt in miljoenen levens elke dag. Voor Hem is niks onmogelijk en is niemand te ver heen.

WIJ ZIJN ER SAMEN VOOR GOD EN VOORJOU

''Want in Hem leven wij, bewegen wij en zijn wij'' Handelingen 17:28

Overhoop Koffiekerk Woerden bijeenkomst in de Plein7 tuin naast de Petruskerk Woerden

De Koffiekerk is een plek die gelooft in Jezus en in die zijn voorbeeld God en mensen wilt liefhebben.

WAAR BEGIN IK?

BEZOEK ONS

Een goede manier om te starten is om een keer naar een bijeenkomst te komen. Wij komen bij elkaar op de eerste en derde zondag van iedere maand.

ONTMOET GOD

Ontmoet God door gebed, aanbidding, bijeenkomsten en onze gemeenschap.

MAAK EEN CONNECTIE MET ANDEREN

Wordt onderdeel van een kerk waar je gezien wordt voor wie je bent

NIEUW HIER?

We komen graag met je in contact en

zijn benieuwd naar wie je bent.

KOM IN CONTACT