IK WIL HELPEN

Laat ieder zo veel geven als hij zelf besloten heeft, zonder tegenzin of dwang,

want God heeft lief wie blijmoedig geeft.- 2 Korintiërs 9:7

Wat leuk dat je ons wilt helpen! Je kan ons helpen door het overmaken van een financiële gift, maar ook door het deelnemen aan activiteiten binnen OVERHOOP KOFFIEKERK. Hieronder vindt je meer informatie.

Donaties

Samen zijn wij Koffiekerk en samen moeten wij zorg dragen voor de kosten die gemaakt worden om bijeenkomsten te organiseren. Als kerk hebben wij de volgende kostenposten: het inkopen van maaltijden, sprekers, muziekinstallatie, zaalhuur en pastoraat.

Wij zouden het erg op prijs stellen als u een gift doet of een periodieke overboeking wilt overmaken naar de Koffiekerk.

Wij vragen u om zelf te beslissen hoe en wat u wilt geven.

Meedoen

Ons team van vrijwilligers is op zoek naar enthousiaste versterking!

Vindt u het leuk om praktisch uw steentje bij te dragen? Er zijn nog mensen nodig voor het koffieteam, pastoraal werk, communicatie (pr/website), techniek en sprekers.

JA, IK WIL MEEDOEN

Gebed

Bidt u mee voor de Koffiekerk?

Wij doen dit werk in afhankelijkheid van God en vragen u daarom ook om dit werk bij onze Vader neer te leggen en hiervoor te bidden:

- we zijn dankbaar dat al zovelen de weg naar de Koffiekerk mochten maken

- we zijn dankbaar dat God in alles heeft voorzien en de bezoekers zegent

We willen blijven bidden of God de bezoekers van de Koffiekerk wil zegenen en om de leiding van de Heilige Geest.

We willen Hem vragen of hij wil blijven voorzien in alles wat nodig is en voor sprekers en donateurs.

We bidden God om een grotere huiselijke locatie met keuken waar we ongeveer 100 personen kunnen ontvangen.

Vrienden